دوشنبه ٢٥ شهريور ١٣٩٨
جمعیت هلال احمر در شرایط بحرانی در کنار شما است،ندای امداد 112 را به خاطر بسپارید.
 


  چاپ        ارسال به دوست

در پاسخگویی مدیرعامل هلال احمرکردستان با شهروندان از طریق سامانه تلفنی 111 محقق شد:

ابراز رضایت و تقدیر بیش از 95 درصد تماس گیرندگان از جمعیت هلال احمرکردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در صبح امروز در محل سامانه سامد استانداری کردستان مستقر و از طریق شماره تماس 111 به بررسی سوالات و مشکلات شهروندان و هم استانیها پرداخت .
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان کردستان ، محمدباقر محمدی دراین ارتباط مستقیم دوساعته با مردم در محل استانداری کردستان پاسخگوی تماس بیش از 70 نفر از شهروندان و هم استانیها بود .
محمدی در خصوص این ارتباط گفت :" با توجه به تعبیه زمان دوساعته مدیران کل دستگاههای اداری استان با مردم از طریق سامانه 111، در دوساعت مربوطه بیش از 70 نفراز شهروندان و هم استانیها تماس گرفتند که بیش از 95 درصد تماسها به تقدیر و تشکر از عملکرد جمعیت پرداخته و 5 درصد بقیه نیز به امورات اموزشی و حمایتی مربوط میشد که هماهنگیهی لازم جهت ترتیب اثر آن انجام گرفت .
محمدباقر محمدی ضمن تقدیر از همراهی صمیمانه مردم استان کردستان با جمعیت هلال احمر ، جمعیت هلال احمر را خانه مردم توصیف کرد و گفت :" تمامی اقشار مختلف مردم میتوانند بدون هیچ واسطه ای به هلال احمر مراجعه نموده و به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر درآیند ."
لازم بذکراست ، سامانه تلفنی 111 توسط استانداری کردستان در راستای ارتباط تلفنی مستقیم مردم با مدیران کل دستگاهها راه اندازی شده که مدیران بصورت دوره ای و هرچندماه یکبار ازطریق شماره تماس مذکور ، پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان هستند.


١٢:١٦ - سه شنبه ٢٥ تير ١٣٩٨    /    عدد : ١١٤٨٩٣    /    تعداد نمایش : ٢٨٤



خروج